HerNews.gr
Health

Healthy Buddha Bowls: Τα πιο instagrammable και υγιεινά γεύματα

bowl

Λέγεται ότι ο Βούδας βαδίζοντας σε δρόμους και μονοπάτια κουβαλούσε πάντα πάνω του ένα μπολ.. το λεγόμενο Buddha Bowl!

Μέσα σε αυτό το μπολ οι άνθρωποι των χωριών και της υπαίθρου από όπου περνούσε, έβαζαν τη δωρεά τους, δηλαδή το φαγητό που μπορούσε ο καθένας να μοιραστεί. Στο τέλος της μέρας, ο Βούδας θα έτρωγε ό,τι είχε μέσα το μπολ, συνήθως ρύζι και λαχανικά. Από αυτή την ιστορία πήραν και το όνομά τους τα Healthy Buddha Bowls ή –για συντομία– Healthy Bowls.

Πως θα τα φτιάξεις;

Σε ένα μπολ βάζουμε πολλά και διαφορετικά υγιεινά τρόφιμα δημιουργώντας μια πανδαισία γεύσεων, χρωμάτων και θρεπτικών συστατικών.Λαχανικά, φρούτα, καρποί, δημητριακά και πρωτεΐνη μπαίνουν σε ένα μπολ και γίνονται κυρίως πιάτο. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα πιάτο με απόλυτη ισορροπία σε υδατάνθρακα, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

bowl

Γιατί όλοι ξετρελαίνονται με αυτά;

  • Δίνουν γεύση, χρώμα, άρωμα και κάνουν ελκυστικό το γεύμα.
  • Είναι ό,τι πρέπει για το μεσημεριανό μας στη δουλειά, αφού μεταφέρονται εύκολα και τα περισσότερα δεν θέλουν ζέσταμα.
  • Ενθαρρύνουν την ανάμειξη υλικών και την… πρόσβασή μας σε ποικιλία θρεπτικών συστατικών (βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, μέταλλα, ιχνοστοιχεία).
  • Εχουν πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες είναι ευεργετικές για την καλή μας υγεία.

Πως θα τα εντάξεις στην μέρα σου;

bowl

Breakfast bowls

Στα μπολ πρωινού μπορείτε να βάλετε νιφάδες βρόμης, ή δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης, ανάλατους ξηρούς καρπούς, σταφίδες, ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα, μέλι, γάλα ή γιαούρτι. Πρόκειται για συνδυασμούς ιδανικούς για να ξεκινήσει η μέρα που έχει απαιτήσεις για ενέργεια, δύναμη και συγκέντρωση.

Smoothie bowls

Περιέχουν φρούτα με γάλα ή γιαούρτι για γρήγορη τόνωση ενδιάμεσα μέσα στην ημέρα.

Macro bowls

Εδώ πρωταγωνιστεί κάποιο τρόφιμο που έχει υποστεί ζύμωση, όπως γιαούρτι, κεφίρ, ξινολάχανο, τουρσί, ψωμί με προζύμι κ.λπ. Ιδανικές επιλογές για το βραδινό σας! 

Meals bowls

Πρόκειται για κυρίως γεύματα που περιέχουν τα πάντα σε ένα πιάτο και ικανοποιούν και την πείνα μας και την τροφοδότηση του οργανισμού μας με ενέργεια και πλήθος θρεπτικών συστατικών.

Νεότερα Άρθρα

Burn out: 5 τρόποι για να το αποτρέψεις και μετά να ανακάμψεις από αυτό

HerNews ka

Ζάχαρη: Καλά κρυμμένη στο πιάτο μας – Πως να την καταναλώνεις με μέτρο

Her News

Γυναίκα: Πως πρέπει να πλένουμε την ευαίσθητη περιοχή

Her News b