HerNews.gr
Εγκυμοσύνη

Συμβουλές για μια υγιή εγκυμοσύνη

Αφού λάβετε ένα θετικό αποτέλεσμα τεστ εγκυμοσύνης, μπορεί να αναρωτιέστε ποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής πρέπει να κάνετε και πώς μπορείτε να απολαύσετε μια υγιή εγκυμοσύνη.

Εδώ προσφέρουμε μερικές συμβουλές για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το διάστημα και να κάνετε την εγκυμοσύνη σας λίγο πιο εύκολη.

Πώς να έχετε μια υγιή εγκυμοσύνη

Ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής για να εξασφαλίσετε καλύτερα υγιή αποτελέσματα τόσο για εσάς, όσο και για το μωρό. Προσπαθήστε να κάνετε αυτά τα βήματα το συντομότερο δυνατό μετά τη λήψη θετικού τεστ εγκυμοσύνης.

Κλείστε ένα ραντεβού με τον γυναικολόγο. Η λήψη της κατάλληλης προγεννητικής φροντίδας είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για εσάς και το μωρό σας.

Μιλήστε με τον γιατρό σας για τυχόν φάρμακα που παίρνετε. Αυτό περιλαμβάνει συνταγογραφούμενα και μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, καθώς και συμπληρώματα. Να είστε προσεκτικοί για το τι βάζετε στο σώμα σας. Λαμβάνετε καθημερινά μια βιταμίνη φυλλικού οξέος πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυτή η βιταμίνη Β μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη σοβαρών γενετικών ανωμαλιών. 
Εάν η εγκυμοσύνη σας ήταν απροσδόκητη και καπνίζετε αυτή τη στιγμή, τώρα είναι η ώρα να το σταματήσετε.  Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ.

Επίσης οι υγιείς έγκυες γυναίκες θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον δύο ώρες και 30 λεπτά αερόβιας δραστηριότητας χαμηλής έντασης, όπως περπάτημα, κολύμπι και ποδήλατο. Αποφύγετε δραστηριότητες στις οποίες θα μπορούσατε να χτυπήσετε στην κοιλιά ή να πέσετε. 

Κάντε αυτές τις ασκήσεις Kegel. Η τακτική σύσφιξη των μυών του πυελικού εδάφους μπορεί να σας βοηθήσει να πιέσετε κατά τη διάρκεια του τοκετού και να ανακάμψετε πιο γρήγορα από τη γέννηση. 

Τι να τρώτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Οι διατροφικές συστάσεις, συμπεριλαμβανομένων των τροφών που πρέπει να τρώτε, τι δεν πρέπει να τρώτε και πόσο να τρώτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την περίπτωσή σας.

Γενικά οι έγκυες γυναίκες χρειάζονται θρεπτικά συστατικά κάθε μέρα. Πολλά από αυτά μπορούν να βρεθούν σε καθημερινά υγιεινά τρόφιμα, αλλά οι περισσότερες γυναίκες δεν λαμβάνουν αρκετό φολικό οξύ για την εγκυμοσύνη μόνο από τη διατροφή. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να λαμβάνετε καθημερινά μια προγεννητική βιταμίνη πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Πίνετε άφθονο νερό. Οι γυναίκες στην εγκυμοσύνη πρέπει να πίνουν 8 έως 12 φλιτζάνια νερό κάθε μέρα. Το νερό βοηθά στο σχηματισμό του αμνιακού υγρού γύρω από το έμβρυο, βοηθά στην πέψη, βοηθά τα θρεπτικά συστατικά να κυκλοφορούν στο σώμα και βοηθά τα απόβλητα να φύγουν από το σώμα. 

Γιατί μπορεί να πονάει η πλάτη σας στην εγκυμοσύνη;

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Η ψυχολογία της εγκύου και της λεχώνας – Ο γυναικολόγος Στέλιος Παπαδόπουλος μας συμβουλεύει

Her News

Κλάμα & εγκυμοσύνη: Επηρεάζει το έμβρυο;

Her News b

Κατάψυξη Ωαρίων: Ο γυναικολόγος Στέλιος Παπαδόπουλος μας εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε

Vip Group