HerNews.gr
Διεθνή

Λιονέλ Μέσι: «Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον» – Στη νέα διαφήμιση της Louis Vuitton

Μία ημέρα μετά την έφοδο των διαδηλωτών στα κεντρικά γραφεία του οίκου πολυτελείας η νέα καμπάνια του Louis Vuitton με πρωταγωνιστή τον Λιονέλ Μέσι είναι στον αέρα…

Γάλλοι διαδηλωτές, που διαμαρτύρονταν ενάντια στα σχέδια του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού. Με αυτό τον τρόπο, εισέβαλλαν το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης στα κεντρικά γραφεία του πολυτελούς οίκου μόδας Louis Vuitton στο Παρίσι. Πιο συγκεκριμένα,  στη Λεωφόρο Montaigne στα Ηλύσια Πεδία.

Σχεδόν 24 ώρες αργότερα ο γαλλικός οίκος μόδας έβγαλε στον αέρα τη διαφημιστική της καμπάνια για τη νέα ταξιδιωτική της σειρά, που λέγεται «Ορίζοντας» με πρωταγωνιστή τον Λιονέλ Μέσι.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Μετά τον αποκλεισμό της Παρί στο Champions League ο Αργεντινός άσος είναι το κόκκινο πανί για τους οπαδούς της ομάδας. Όμως για τη Louis Vuitton παραμένει ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές της! Μέσα από το φακό του Glen Luchford ο Λιονέλ Μέσι φωτογραφήθηκε κρατώντας πάντα στα χέρια του μία από τις αποσκευές της σειράς. Ενώ υπάρχει μέχρι και μπάλα ποδοσφαίρου με το λογότυπο της φίρμας!

Ο ίδιος πάντως αποφεύγει να ξεκαθαρίσει ποια θα είναι η επόμενη στάση του, κι αν μετά το Παρίσι θα επιστρέψει στη Βαρκελώνη και την αγαπημένη του Μπαρτσελόνα; ή θα επιλέξει ένα νέο προορισμό…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

«Ο ορίζοντας σημαίνει να κοιτάζω προς το μέλλον, να αφήνω τη φαντασία μου να με ταξιδεύει και να πετάω. Να σκέφτομαι τι μπορεί να έρθει, τι μπορεί να συμβεί, να φαντάζομαι λίγο απ’ όλα», λέει κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ και συμπληρώνει λίγο αργότερα:

«Δεν ξέρω τι ακολουθεί, τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Μου αρέσει να φαντάζομαι, να σκέφτομαι πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν, αλλά πραγματικά δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον μου. Ό,τι θέλει ο Θεός να γίνει, θα γίνει»

Η καμπάνια μέσα σε ελάχιστες ώρες έγινε viral, δικαιώνοντας την επιλογή της εταιρίας και θυμίζοντας τον πάταγο που είχε προκαλέσει η προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία της όταν λίγο πριν το Μουντιάλ του Κατάρ Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο έπαιζαν σκάκι σε μια ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα του γαλλικού οίκου…

Διαβάστε περισσότερα στη Vradini.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Τι είναι ο «θερμικός θόλος» που φέρνει τον παρατεταμένο καύσωνα – Μοιάζει «σαν ένα καπάκι κατσαρόλας με νερό που βράζει»

HerNews ka

Blake Lively: Ποζάρει με φουσκωμένη κοιλίτσα και δείχνει πιο χαρούμενη από ποτέ!

HerNewskl

Άλμπερτ Μπουρλά: Με κορονοϊό ο Mr. Pfizer – Έχει κάνει τέσσερις δόσεις του εμβολίου

Her News b