HerNews.gr
Health

4+1 υπερτροφές που επιβραδύνουν τη γήρανση μετά τα 40

Η γήρανση μπορεί να είναι ένα όμορφο πράγμα και τελικά είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να είμαστε ευγνώμονες ως απόδειξη ότι θα ζήσουμε μια άλλη μέρα. Αλλά, ας το παραδεχτούμε – μερικές μέρες, το να γερνάς μπορεί να είναι πραγματικό πρόβλημα. Το σώμα σας υφίσταται πολλούς τύπους αλλαγών, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, και αυτό μπορεί να είναι μια απογοητευτική εμπειρία, ειδικά επειδή η γήρανση μπορεί να είναι παράγοντας κινδύνου για πολλές διαφορετικές ασθένειες

Ευτυχώς, υπάρχουν υπερτροφές που μπορείτε να τρώτε τακτικά για να βοηθήσουν στην επιβράδυνση αυτής της διαδικασίας.

Το “Superfood” είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται αρκετά συχνά, αλλά τι σημαίνει στην πραγματικότητα; Σύμφωνα με την κλινική του Κλίβελαντ , δεν υπάρχει σαφής τρόπος προσδιορισμού του τι θεωρείται και τι όχι ως υπερτροφή, αλλά ουσιαστικά είναι οτιδήποτε παρέχει πολλά διαφορετικά θρεπτικά συστατικά και παραμένει στο χαμηλότερο άκρο των θερμίδων.

 Ενώ οι υπερτροφές είναι πολύ καλές για να τις συμπεριλάβετε στη διατροφή σας ανά πάσα στιγμή, υπάρχουν συγκεκριμένες επιλογές που περιέχουν θρεπτικά συστατικά που σχετίζονται με την επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε για μερικές από τις υπερτροφές που συνιστούν οι διαιτολόγοι για να αρχίσετε να τις εφαρμόζετε στη διατροφή σας ενώ είστε στα 40 σας για να επιβραδύνετε τη γήρανση.

Blueberries 

Έννοια υγιεινών τροφών για την καρδιά, βατόμουρα σε μπολ σε σχήμα καρδιάςΤα μούρα είναι ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να φάτε καθώς γερνάτε, με τα blueberries να είναι το κύριο αστέρι της αλυσίδας. Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που ονομάζονται φλαβονοειδή , τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες και της φλεγμονής , δύο σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν στη γήρανση. Η κατανάλωση μύρτιλων υποστηρίζει επίσης την υγεία του εγκεφάλου και μπορεί να καθυστερήσει τη γνωστική γήρανση.

Αυτά τα μούρα έχουν βρεθεί ότι βοηθούν στην πρόληψη της άνοιας , του Αλτσχάιμερ και της γνωστικής διαταραχής που σχετίζεται με την ηλικία λόγω των υψηλών επιπέδων τους σε αντιοξειδωτικά (ειδικά φλαβονοειδή), τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη γνωστική λειτουργία και μειώνουν τον κίνδυνο νευροεκφυλιστικών ασθένειες.

Μπορεί να νομίζετε ότι τα 40 σας νιώθετε πολύ νέοι για να αρχίσετε να εστιάζετε στην άνοια και την πρόληψη του Αλτσχάιμερ, αλλά ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς να καταναλώνετε τακτικά υγιεινές τροφές όπως τα blueberries που μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας.

ΦράουλεςΦράουλεςΟι φράουλες είναι πηγή βιταμίνης C και φυτικών ενώσεων, τα οποία είναι συστατικά που δίνουν στις φράουλες τις υπερτροφές, τις αντιγηραντικές τους ιδιότητες. Η λήψη επαρκούς βιταμίνης C μπορεί να σας βοηθήσει να προστατευτείτε από τη γνωστική διαταραχή που σχετίζεται με την ηλικία. Προχωρούν ένα βήμα παραπέρα λέγοντας ότι η κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής και η λήψη βιταμίνης C μέσω των τροφών σας μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από τη συμπλήρωση αυτού του θρεπτικού συστατικού. Ορισμένα δεδομένα δείχνουν επίσης συγκεκριμένα ότι η κατανάλωση φράουλας περισσότερες από δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να καθυστερήσει τη γνωστική γήρανση έως και 2,5 χρόνια.

ΑβοκάντοαβοκάντοΗ έρευνα δείχνει ότι πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν την ελαστικότητα στο δέρμα τους και παρατηρούν σημάδια γήρανσης του δέρματος μερικές φορές ήδη από τα 20 τους . Αυτό συμβαίνει επειδή καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας αρχίζει να παράγει λιγότερο κολλαγόνο και ελαστίνη, κάτι που επηρεάζει την υφή και τη νεανικότητα του δέρματός μας. Αυτές οι αλλαγές είναι φυσικές και τίποτα δεν πρέπει να φοβάστε, αλλά αν ψάχνετε για υγιεινούς τρόπους για να επαναφέρετε ενδεχομένως λίγη από αυτή την ελαστικότητα, η διατροφή σας μπορεί να σας βοηθήσει. Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε υγιή λίπη, ιδιαίτερα σε μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία βοηθούν στη θρέψη του δέρματος και στη μείωση της φλεγμονής , προάγοντας μια πιο νεανική εμφάνιση.

Περιέχει επίσης βιταμίνη Ε, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, στην προώθηση της υγιούς γήρανσης και στη βελτίωση της υγείας του δέρματος επιδιορθώνοντας το κατεστραμμένο δέρμα και αυξάνοντας την παραγωγή κολλαγόνου.

ΑμύγδαλααμύγδαλαΤα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε , ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του δέρματος από τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία και προάγει την επισκευή και την αναγέννηση του δέρματος. 

Ρόδι

Τα ρόδια είναι φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά που έχουν συνδεθεί με τη μείωση των παραγόντων κινδύνου για καρδιακές παθήσεις , τη βελτίωση της υγείας και της γνωστικής λειτουργίας του εγκεφάλου και συμβάλλουν στην προστασία του δέρματός σας καθώς μεγαλώνετε. Αυτό το φρούτο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που ονομάζονται πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία, μειώνουν τη φλεγμονή και προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου, βελτιώνοντας την υφή και την ελαστικότητα του δέρματος. 

Έτσι, είτε τρώτε το ρόδι (τους σπόρους) είτε πίνετε 100% χυμό ροδιού, θα έχετε αυτά τα εκπληκτικά αντιοξειδωτικά οφέλη για το δέρμα, την καρδιά και τον εγκέφαλό σας.

5+1 τρόποι για να “καθαρίσετε” τη διατροφή σας την άνοιξη & να προετοιμαστείτε για το καλοκαίρι

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Γιατί πρέπει να κοιμόμαστε χωρίς εσώρουχα;

Her News b

Καφές: Πότε μπορεί να γίνει επικίνδυνος για την υγεία

Her News

Ανακαλύψτε τα πολυδιάστατα οφέλη του τσαγιού τζίντζερ – Από το ανοσοποιητικό στην ψυχική ευεξία

HerNews ka