HerNews.gr
Beauty

Armani Βeauty: Ανακαλύψτε το νέο κεφάλαιο του “ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE”

WHAT MAKES YOU FEEL?

Το ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE, το εμβληματικό ανδρικό άρωμα του οίκου
Giorgio Armani beauty, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο και παρουσιάζει έναν νέο ambassador, μια νέα καμπάνια και ένα νέο μπουκάλι που ξαναγεμίζει.

Το πρώτο άρωμα με νότες θαλασσινής αύρας που λανσαρίστηκε το 1996, το
ACQUA DI GIÒ, συνεχίζει να εξερευνά την αέναη δύναμη της θάλασσας και τα συναισθήματα που γεννά η επαφή με τη φύση.

Σήμερα, το ACQUA DI GIÒ ενσαρκώνεται από έναν νέο ambassador, τον ηθοποιό Aaron Taylor-Johnson, μια χαρισματική προσωπικότητα που ταυτίζεται απόλυτα με το όραμα του ACQUA DI GIÒ για μια ευαισθητοποιημένη και απελευθερωμένη αρρενωπότητα.«Το δημιουργικό ταλέντο, ο διαχρονικός σοφιστικέ χαρακτήρας και το αψεγάδιαστο γούστο είναι μερικά μόνο από τα αμέτρητα στοιχεία για τα οποία ξεχωρίζει ο κύριος Giorgio Armani. Με τιμά ιδιαιτέρως το γεγονός ότι επιλέχθηκα, για να
εκπροσωπήσω το εμβληματικό άρωμα ACQUA DI GIÒ ως ο νέος Ambassador της μάρκας. Στην πραγματικότητα, αυτό το άρωμα το αγαπώ εδώ
και χρόνια για την καθαρότητα και τη συγκλονιστική φρεσκάδα του. Πάντα
αισθανόμουν ότι αποπνέει έναν φευγαλέο συνδυασμό αρρενωπότητας και ευαισθησίας, μια σχεδόν μαγική σύνδεση με τη φύση και την αναζωογονητική δύναμη της θάλασσας», προσθέτει ο Aaron Taylor-Johnson.

Ο Aaron Taylor-Johnson εμφανίζεται στη νέα καμπάνια του ACQUA DI GIÒ που
παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2024. Το βίντεο υπογράφει ο σκηνοθέτης
Yoann Lemoine, ενώ η έντυπη καμπάνια φέρει την υπογραφή του φωτογράφου
Mario Sorrenti. Στο βίντεο της νέας καμπάνιας, ο Aaron Taylor- Johnson απαθανατίζεται σε απόλυτη αρμονία με τη φύση και τη θάλασσα, αντλώντας αναζωογονητική δύναμη από την επαφή του με το περιβάλλον.

Μέσα από μια ασπρόμαυρη χρωματική παλέτα, το αξέχαστο βίντεο υπογραμμίζει την τραχύτητα των απόκρημνων λευκών βράχων, την αχανή έκταση της θάλασσας και την ανόθευτη ομορφιά του φυσικού κόσμου, όλα τα στοιχεία που κλείνει μέσα
του το άρωμα ACQUA DI GIÒ. Για το ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE, ο Giorgio
Armani αποκαλύπτει ένα ανανεωμένο μπουκάλι, σχεδιασμένο για να ξαναγεμίζει.

Σμιλευμένο από το ίδιο, αδιαφανές γυαλί, το νέο μπουκάλι του ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE, που αποτελεί τη σφραγίδα του αρώματος, επιδεικνύει σήμερα ένα
κομψό ντεγκραντέ εφέ.Αγκαλιάζοντας τη δύναμη της θάλασσας

Το ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE απαθανατίζει την πεμπτουσία της Μεσογείου. Δημιουργήθηκε το 1996 από τον master αρωματοποιό Alberto
Morillas και είναι το πρώτο άρωμα με νότες θαλασσινής αύρας. Οι αλμυρές, εμπνευσμένες από το ιώδιο νότες του αρώματος διατηρούν την εμβληματική τους ταυτότητα μέχρι σήμερα. «Το ACQUA DI GIÒ διηγείται την ιστορία ενός
άνδρα μπροστά στη θάλασσα, ο οποίος λαχταρά να δροσιστεί και να αποδράσει.

Χάρη στις υδάτινες νότες και στους τόνους αρωματικών βοτάνων και ξύλων, το άρωμα ικανοποιεί αυτή τη λαχτάρα. Σήμερα, αυτό το άρωμα είναι πιο
διαχρονικό και πιο μοντέρνο από ποτέ», λέει ο Alberto Morillas.

Οι νότες του αρώματος έχουν διαμορφωθεί για να φέρνουν στο νου την ένταση και το φως του βραχώδους, ηφαιστειογενούς νησιού της Παντελλερία, από την τονωτική καθαρότητα της ατμόσφαιρας έως τη δροσιά του τοπίου και το
κάλεσμα της Μεσογείου που περιβάλλει το νησί.

Παραπέμποντας σε ένα κύμα του ωκεανού, το ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE ξεκινά με νότες θαλασσινής αύρας και περγαμόντου, οι οποίες δημιουργούν την έντονη φρεσκάδα του. Η καρδιά του αρώματος συνδυάζει ένα μίγμα γιασεμιού και δεντρολίβανου, αρωματικές νότες που φέρνουν στο νου μεσογειακά τοπία. Τέλος, οι νότες βάσης από λευκό musk, κεδρόξυλο και πατσουλί αποτυπώνουν τον αρρενωπό δυναμισμό του αρώματος.Η νέα κομψή και εκλεπτυσμένη σχεδίαση του μπουκαλιού

Για την εξέλιξη του ACQUA DI GIÒ, ο Giorgio Armani αποκαλύπτει ένα νέο μοντέρνο μπουκάλι, σχεδιασμένο για να ξαναγεμίζει. Το αδιαφανές γυαλί στο πάνω τμήμα του μπουκαλιού εξελίσσεται σταδιακά σε διαφανές. Αποτυπωμένο πλέον στη βάση του μπουκαλιού, το όνομα του Giorgio Armani αποτελεί μια λεπτομέρεια πάνω
στο βαρύ ημιδιάφανο γυαλί που δίνει νέα, πολύτιμη εμφάνιση στο μπουκάλι. Παράλληλα, το ασημί μεταλλικό πώμα φέρει ένα εγχάρακτο μονόγραμμα του Giorgio Armani.

Στο πλευρό του ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE, όλα τα αρώματα ACQUA DI GIÒ επιδεικνύουν αυτή τη νέα, εκλεπτυσμένη σχεδίαση. Το μπουκάλι του ACQUA DI GIÒ PARFUM παρουσιάζεται με νέο, μαγνητικό μαύρο πώμα, ενώ το ACQUA DI GIÒ PROFONDO έχει ντυθεί με πρωτοποριακή μπλε ντεγκραντέ λάκα και βαθύ μπλε χρώμα στο πώμα του. Το ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM, που συμπληρώνει τη συλλογή, επιδεικνύει ένα νέο ντεγκραντέ εφέ μαύρης λάκας, μαύρο πώμα και μια νέα εντυπωσιακή τοποθέτηση του λογότυπου.

Το νέο μπουκάλι που ξαναγεμίζει χρησιμοποιείται για επιλεγμένα αρώματα της συλλογής ACQUA DI GIÒ – συγκεκριμένα για τα ACQUA DI GIÒ EAU DE
TOILETTE, ACQUA DI GIÒ PARFUM και ACQUA DI GIÒ PROFONDO EAU DE PARFUM.
Το ανταλλακτικό στερεώνεται στο μπουκάλι χωρίς ειδικό ακροφύσιο, ώστε το άρωμα να ρέει εύκολα μέσα στο αρχικό μπουκάλι.

Το γεγονός ότι το μπουκάλι του ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE ξαναγεμίζει υπογραμμίζει τη δέσμευση του Giorgio Armani στο μέλλον του πλανήτη και συμβαδίζει με την αίσθηση ευθύνης προς το περιβάλλον των ανθρώπων που φορούν δημιουργίες του brand.

Πλέον, όλα τα μεγέθη των μπουκαλιών του ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE ξαναγεμίζουν, χάρη στο ανταλλακτικό των 150 ml. Με τη χρήση του ανταλλακτικού για ένα μπουκάλι ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE των 50 ml, επιτυγχάνεται απτή μείωση της χρήσης πρώτων υλών: 42% λιγότερο γυαλί, 16% λιγότερο πλαστικό, 75% λιγότερο μέταλλο και 37% λιγότερο χαρτί*.Κουλτούρα βιωσιμότητας

Εμπνευσμένα από την εκπληκτική ομορφιά των στοιχείων της φύσης, τα αρώματα
ACQUA DI GIÒ αντικατοπτρίζουν τις αυθεντικές αξίες του Giorgio Armani και τη
δέσμευση της μάρκας για την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτό αποτυπώνεται
σε τρεις κρίσιμους τομείς δράσης: οικολογική σχεδίαση με ανακυκλώσιμες
συσκευασίες που ξαναγεμίζουν, καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και αντιστάθμιση της λειψυδρίας μέσω της πρωτοβουλίας Acqua for Life της
μάρκας.

Προστασία των δασών

Εκτός από τη σύνθεση και τη σχεδίαση κάθε προϊόντος, η ευρύτερη δέσμευση του
Giorgio Armani είναι να συμβάλλει στην καταπολέμηση της κλιματικής έκτακτης
ανάγκης, καθώς και στην προστασία των οικοσυστημάτων και των δασών.
Από το 2020, ο Giorgio Armani έχει υποστηρίξει πέντε προγράμματα
δασοπροστασίας σε τέσσερις χώρες: στη Ζιμπάμπουε, στη Βραζιλία, στην Ινδονησία
και στο Περού. Μέσω αυτών των προγραμμάτων, έχουν διασωθεί πάνω
από 150.000 στρέμματα δάσους. Επιπλέον, για να σηματοδοτήσει το
λανσάρισμα του ACQUA DI GIÒ PARFUM το 2023, ο οίκος Armani Beauty
υποστήριξε άλλο ένα πρόγραμμα αναδάσωσης στη Γουατεμάλα, απ’ όπου
προμηθεύεται το πατσουλί του αρώματος.

Το πρόγραμμα Lacandón Forests for Life υλοποιείται στον Εθνικό Δρυμό Sierra del Lacandón, στην περιοχή Selva Maya Corridor της Γουατεμάλας. Αυτή η περιοχή περιλαμβάνει τη δεύτερη μεγαλύτερη συνεχόμενη ζώνη τροπικών δασών στην Αμερική, μετά τον Αμαζόνιο. Από τότε που ξεκίνησε, το πρόγραμμα έχει διασφαλίσει την προστασία 980 στρεμμάτων δάσους.Διασφάλιση της πρόσβασης σε νερό

Σήμερα, πάνω από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε ασφαλές σύστημα ύδρευσης, ενώ 1 στους 10 ανθρώπους δεν έχει πρόσβαση σε καθαρό νερό κοντά στο σπίτι του. Η πρωτοβουλία Acqua for Life του Giorgio Armani αποσκοπεί στην εξασφάλιση καθολικής πρόσβαση σε πόσιμο νερό σε περιοχές με
λειψυδρία. Το Acqua for Life ξεκίνησε το 2010, τη χρονιά που τα Ηνωμένα Έθνη αναγνώρισαν την πρόσβαση σε νερό και υγιεινή ως θεμελιώδες δικαίωμα και, έκτοτε, αποτελεί σταθερή δέσμευση της μάρκας. Έως σήμερα, το Acqua for Life έχει επενδύσει πάνω από 15 εκατομμύρια € σε έργα που έχουν εξασφαλίσει πρόσβαση σε καθαρό νερό σε περισσότερους από 800.000 ανθρώπους, σε 25 ώρες και σε τρεις ηπείρους**.

Το Acqua for Life συνεργάζεται και βρίσκεται σε συνεχή διάλογο με δύο βασικούς εταίρους ανά τον κόσμο: τις οργανώσεις WaterAid και Water.org. Έως το 2030, στόχος της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει 1 εκατομμύρια ανθρώπους μέσω δεκατεσσάρων ενεργών έργων στο Μπαγκλαντές, στην Ινδία, στη
Μαδαγασκάρη, στο Μαλάουι, στη Νιγηρία, στην Τανζανία, στην Ουγκάντα, στη Ζάμπια, στη Ρουάντα, στην Ινδονησία και στις Φιλιππίνες, συμπεριλαμβανομένων νέων πρωτοβουλιών στο Μπαγκλαντές, στη Ζάμπια, στην Ινδία, στη Ρουάντα, στην Ινδονησία, στη Νιγηρία και στις Φιλιππίνες: το Acqua for Life έχει δεσμευτεί να
παραμείνει πιστό στη δέσμευσή του απέναντι σε κοινότητες ανά τον κόσμο, για να προσφέρει καθολική πρόσβαση σε πόσιμο νερό.Αποτυπώνοντας κάθε πτυχή της θάλασσας

Καθένα από τα αρώματα ACQUA DI GIÒ αναδίδει τη δική του ξεχωριστή πτυχή θαλασσινής φρεσκάδας. Το ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE ξεκινά με νότες
θαλασσινής αύρας και περγαμόντου, οι οποίες δημιουργούν την έντονη φρεσκάδα του. Η καρδιά του αρώματος συνδυάζει ένα μίγμα γιασεμιού, κεδρόξυλου και δεντρολίβανου, αρωματικές νότες που παραπέμπουν σε μεσογειακά τοπία. Τέλος, οι
νότες βάσης από λευκό musk, κεδρόξυλο και πατσουλί αποτυπώνουν τον αρρενωπό
δυναμισμό του αρώματος.

Το ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM εμπλουτίζει την αρχική υδάτινη υπογραφή με ένα νέο μόριο, το Yodanol, για ανεξίτηλη φρεσκάδα. Το άρωμα
ξεκινά με νότες θαλασσινής αύρας και superessence πράσινου μανταρινιού Ιταλίας. Στην καρδιά, συνδυάζει καρδιά φασκόμηλου Προβηγκίας και αιθέριο έλαιο λεβαντίνης, ενώ στη βάση του περιέχει καρδιά βετιβέριας Αϊτής και αιθέριο έλαιο πατσουλί Γουατεμάλας. Το ACQUA DI GIÒ PARFUM φέρνει συναρπαστική
φρεσκάδα στη συλλογή. Στην κορυφή, συνδυάζει καρδιά περγαμόντου, τζίντζερ και έντονες νότες θαλασσινής αύρας. Ακολουθούν οι νότες καρδιάς γερανιού Μαδαγασκάρης, αιθέριου ελαίου δεντρολίβανου και καρδιάς φασκόμηλου,
ενώ τα ζωηρά ξύλα, το αιθέριο έλαιο πατσουλί και το αιθέριο έλαιο λιβανιού δημιουργούν μια αίσθηση μυστηρίου στη βάση του αρώματος.

Το ACQUA DI GIÒ PROFONDO EAU DE PARFUM έχει βαθιά, υδάτινη ένταση θαλασσινής αύρας. Το άρωμα ξεκινά με νότες θαλασσινής αύρας και πράσινου μανταρινιού, ενώ στην καρδιά συνδυάζει νότες absolute φερούλας, λεβαντίνης και δεντρολίβανου, οι οποίες αποπνέουν αρρενωπότητα. Στη βάση του περιέχει αιθέριο έλαιο κεδρόξυλου και αιθέριο έλαιο πατσουλί Γουατεμάλας, για να λειτουργεί σαν αρωματικό πέπλο.

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Conditioner και μάσκα μαλλιών: Ποια είναι η διαφορά τους;

Her News

Italian Bob: Η νέα εκδοχή που υιοθετούν όλα τα Italian girls!

HerNewskl

Πρόπολη: Η αντιβίωση της μέλισσας!

Her News