HerNews.gr
Fitness

Χάσιμο βάρους: Μύθοι και οι αλήθειες που κρύβονται πίσω τους

Μια γρήγορη περιήγηση στο διαδίκτυο αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι η απώλεια βάρους αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα που ταλανίζει τους περισσότερους. Είναι γεγονός ότι όλοι, λίγο ή πολύ, έχουμε κάνει την έρευνά μας, ελπίζοντας να βρούμε δίαιτες, μεθόδους και ειδικές συμβουλές που θα πραγματοποιήσουν τους στόχους μας για το “ιδεατό σώμα”. Οι πληροφορίες μπορεί να γίνουν καταιγιστικές, να είναι γεμάτες με αντιφατικές συμβουλές ή να υπόσχονται πολλά, χωρίς κάποιο αποτέλεσμα.

Τί είναι αλήθεια και τί ψέμα; Θα ανακουφιστείτε μόλις ακούσετε ότι δε χρειάζεται ούτε να καταφύγετε σε ακρότητες, ούτε να λιμοκτονήσετε για να αδυνατίσετε! Έτσι λοιπόν, για να μην αφήσετε τίποτα και κανέναν να σαμποτάρει την τίμια προσπάθειά σας, σας έχουμε συγκεντρώσει τους μύθους, που λίγο-πολύ όλοι έχουμε ακούσει, αλλά κρύβουν μέσα τους μια μεγάλη δόση αλήθειας!Δωρεάν στοκ φωτογραφιών με αγροτικός, ακατέργαστος, ανάμεικτος Φωτογραφία από στοκ φωτογραφιών1. Κατανάλωση πρωτεΐνης

Μια βαθύτερη ματιά στις διατροφικές μας συνήθειες είναι απαραίτητη για να κρίνουμε τί πρέπει να απορρίψουμε και τί να προσθέσουμε στο διαιτολόγιό μας. Σε αυτό το σημείο, ένας έλεγχος που αξίζει να γίνει, είναι αν και κατά πόσο έχουμε εντάξει την πρωτεΐνη, αυτό το μακροθρεπτικό συστατικό, που έχει περισσότερη δύναμη απ’ όσο νομίζουμε. Οι επιστημονικές έρευνες έχουν φανερώσει τα οφέλη της κι έχουν υποστηρίξει ότι τα φαγητά με πρωτεΐνη μπορούν να συνδράμουν καταλυτικά στην απώλεια βάρους και να φέρουν την ισορροπία στα γεύματά μας.
Πολλές φορές, η πείνα μπορεί να γίνει ακατανίκητη και γι’ αυτό άλλωστε θα αποτελεί πάντα έναν από τους μεγαλύτερους “εχθρούς” της απώλειας βάρους. Τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, θα εντείνουν την αίσθηση κορεσμού και θα μειώσουν σημαντικά την αίσθηση της πείνας. Ειδικά αν έχετε θέματα με τον μεταβολισμό σας, η επαρκής πρόσληψή της μπορεί να τον “ξεμπλοκάρει” και να τον επαναφέρει ομαλά στα επιθυμητά επίπεδα!

2. Η παράλειψη γευμάτων

Για πολλά χρόνια, η παράλειψη γευμάτων έχει εδραιωθεί εσφαλμένα ως τρόπος απώλειας βάρους και πολλοί έχουν ενδώσει σε αυτή τη “μέθοδο”, διαταράσσοντας την ομαλή λειτουργία του οργανισμού τους. Όσο κι αν μοιάζει ως η πιο γρήγορη κι αποτελεσματική λύση, ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από κάθε γεύμα της ημέρας, αφού χωρίς αυτά δε θα προσλαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, οδηγώντας έτσι σε ελλιπή θρέψη. Αντί λοιπόν, να παραλείπετε το βραδινό ή το πρωινό σας, μπορείτε απλά να αφαιρείτε τις περιττές θερμίδες από αυτά, αποκτώντας έτσι ένα υγιές βάρος!

Ο αριθμός στη ζυγαριά μπορεί να πέφτει, αλλά μαζί του μπορεί να “πέσει” κι η υγεία μας. Αν δεν φροντίζουμε να τρώμε τακτικά και με σύνεση κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο οργανισμός θα υπολειτουργεί, γιατί δε θα αντλεί την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές, αυτή η συνήθεια μπορεί να φέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, οδηγώντας σε υπερφαγία, αλλά κι επικίνδυνες μεταβολικές αλλαγές. Τελικά, ένα σωστό διατροφικό πλάνο μπορεί εύκολα να αποτελέσει την
κατευθυντήρια γραμμή για την απώλεια βάρους και να λειτουργήσει ευεργετικά στην υγεία και την ευεξία του σώματός μας!Δωρεάν στοκ φωτογραφιών με activewearwear, αγνώριστος, αθλητικά είδη Φωτογραφία από στοκ φωτογραφιών3. Συμπληρώματα απώλειας βάρους

Όσο δελεαστικά κι αν παρουσιάζονται τα συμπληρώματα που υπόσχονται άμεσο αδυνάτισμα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, δε θα αντικαταστήσουν ποτέ μια υγιή κι ισορροπημένη διατροφή. Σίγουρα, έχουν τη δύναμη να επιταχύνουν την όλη διαδικασία, αυξάνοντας την αίσθηση του κορεσμού και τη μεταβολική δραστηριότητα, όμως ο ρόλος τους δεν παύει να είναι συμπληρωματικός!
Η απώλεια βάρους δεν ήταν ποτέ εύκολο έργο κι ούτε μπορεί να γίνει αν δεν χειριστούμε την κατάσταση με υπευθυνότητα. Τα συμπληρώματα αδυνατίσματος που είναι εγκεκριμένα, είναι απολύτως ασφαλή, εφόσον ακολουθείται πάντα η αντίστοιχη δοσολογία για κάθε άτομο. Αντιθέτως, η υπερβολική τους κατανάλωση μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε διαταραχές του πεπτικού συστήματος, αλλά και σε εξάρτηση. Βασικό μας μέλημα πρέπει να είναι η υιοθέτηση υγιών διατροφικών συνηθειών, που πάντα συνδυαστικά με κάποια συμπληρώματα, μπορούν να
μας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα!

4. Μακριά από υδατάνθρακες

Η φρενίτιδα για τους υδατάνθρακες κυκλοφορεί εδώ και χρόνια κι έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση γύρω από την απώλεια βάρους. Πολλοί ισχυρίζονται ακράδαντα ότι οι υδατάνθρακες ευθύνονται για τα παραπανίσια κιλά και γι’ αυτό πρέπει να αποκοπούν από τη διατροφή μας. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούν να “μπλοκάρουν” την προσπάθεια αδυνατίσματός σας. Η παραπληροφόρηση που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτό το ζήτημα έχει οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα, αγνοώντας την ενεργειακή τους δύναμη! Εξάλλου, οι υδατάνθρακες είναι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την ενέργεια των κυττάρων, τη διατήρηση της μυϊκής λειτουργίας, αλλά και την απορρόφηση όλων των θρεπτικών ουσιών.
Όπως και σε κάθε τομέα της ζωής, έτσι κι εδώ, η μεσότητα είναι η λύση. Μπορείτε να τους συμπεριλάβετε άφοβα στη διατροφή σας, πάντα όμως σε ελεγχόμενες ποσότητες. Αν η κατανάλωσή τους συνοδεύεται από ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής κι από φυσική δραστηριότητα, η διατήρηση ενός υγιούς βάρους θα γίνει πλέον παιχνιδάκι!

Δε χρειάζεται το ταξίδι της απώλειας βάρους να είναι γεμάτο τύψεις, απογοητεύσεις και παραπλανήσεις. Ήρθε η ώρα να “λάμψει” το φως της αλήθειας σε κάθε ξεπερασμένο μύθο, έτσι ώστε να χαράξετε εύκολα το δικό σας δρόμο για ένα δυνατό και υγιές σώμα!

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Χυμός από πράσο: Πόσο βοηθάει στην απώλεια κιλών;

Her News b

Χαλαρά μπράτσα: 3 ασκήσεις σε βίντεο

Her News b

Γυμναστική: Γιατί η άσκηση μετά τα 40 θεωρείται απαραίτητη

Her News