HerNews.gr
Καριέρα

Έχεις χιούμορ; Είσαι ο καλύτερος εργαζόμενος!

Γιατί οι άνθρωποι με χιούμορ αποτελούν σημαντικό asset για μια εταιρία;

Είναι δύσκολο να πηγαίνεις για δουλειά (ειδικά τις Δευτέρες…)! Αλλά είναι ακόμα πιο δύσκολο αν κανείς δεν έχει λίγο χιούμορ, αν δεν συμπαθείς κανέναν ή δεν υπάρχει καλό κλίμα με τους συναδέλφους!

Γι’ αυτό οι υπεύθυνοι προσωπικού δεν έχουν στόχο μόνο να βρουν τον ιδανικό υποψήφιο βάσει του βιογραφικού του, αλλά να φροντίσουν να έχει στοιχεία στο χαρακτήρα του που θα δένουν με την υπόλοιπη ομάδα. Ποια είναι αυτά;

Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, οι υπεύθυνοι των προσλήψεων πρέπει πάντα να αναζητούν ανθρώπους με ένα πολύ συγκεκριμένο χαρακτηριστικό: το χιούμορ!

Παλαιότερα το θεωρούσαν αρνητικό στοιχείο καθώς υποτίθεται έδειχνε έλλειψη σοβαρότητας. Πλέον, οι ΗR Managers θεωρούν άριστη ένδειξη να έχει ο άλλος χιούμορ επειδή δημιουργείται μια θετική ατμόσφαιρα ενώ αποσυμπιέζεται η ένταση στο γραφείο.

Το χιούμορ είναι δείγμα ευφυΐας.

Ένας άνθρωπος με χιούμορ, πρόθυμος να αυτοσαρκαστεί και να αλλάξει τη διάθεση ενός γραφείου είναι ένα πολύ σημαντικό asset για την οποιαδήποτε επιχείρηση. Μάλιστα, ένας από τους θεμελιωτές του αγγλικού Εμπειρισμού, ο Λόρδος Σέιφτσμπερι, στο «Δοκίμιο για την Ελευθερία του Πνευματώδους και του Χιούμορ» (Essay on the Freedom of Wit and Humor, 1709).

Το συσχέτιζε με την ελευθερία και την ηθική, ως ιδιότητα του καλλιεργημένου και ορθολογικού υποκειμένου που δύναται αυτόνομα να αντιλαμβάνεται τα γεγονότα και τις δεοντικές (νομικές) διαστάσεις της κοινωνικής ζωής – πολιτικής κι αισθητικής περιλαμβανομένων!

Σύμφωνα με το συγγραφέα του βιβλίου The Psychology of Humor: 

An Integrative Approach Ροντ Μάρτιν, υπάρχουν οι καλές χρήσεις του χιούμορ, για να ενισχυθεί το εγώ μας και για να βελτιωθούν οι σχέσεις μας με τους άλλους. Υπάρχουν, ωστόσο, και οι παθολογικές χρήσεις του, όπως ο σαρκασμός και η ειρωνεία με μειωτικούς σκοπούς απέναντι στους άλλους.

Φυσικά, μιλάμε για τον πρώτο τύπο χιούμορ όπου σύμφωνα με τη μελέτη του Μάρτιν που δημοσιεύτηκε στο Journal of Research in Personality, αναφέρεται στους ανθρώπους που συχνά συναντούμε στη ζωή μας να διηγούνται συνεχώς ανέκδοτα, ή να παρεμβαίνουν με πνευματώδεις παρατηρήσεις στη συζήτηση

ΠηγήErgasia.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Βασιλική Μιλλούση: Βραβεύτηκε ως αθλήτρια – σύμβολο της πανευρωπαϊκής ενόργανης γυμναστικής

Her News b

Γιατί χρειάζεσαι ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram;

Her News

Πόσο κινδυνεύετε να χάσετε τη δουλειά σας από την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Her News