HerNews.gr
Καριέρα

8 tips που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποδοτική στη δουλειά σου

8 tips που θα σε βοηθήσουν να γίνεις πιο αποδοτική στη δουλειά σου. Πως θα διαχειριστείς καλύτερα τον χρόνο σου στη δουλειά ώστε να είσαι πιο αποδοτική και ξεκούραστη!

Σίγουρα έχεις ευχηθεί κάποια στιγμή στη ζωή σου να είχε η μέρα παραπάνω από 24 ώρες για να καταφέρεις να τα προλάβεις όλα: δουλειά-προσωπική ζωή- άσκηση-διασκέδαση!

Όμως υπάρχουν κάποια tips που μπορείς να ακολουθήσεις για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και κυρίως να εκμεταλλευτείς τον χρόνο σου πιο ευχάριστα κι αποτελεσματικά.

  1. Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα μαζί! Οκ οι γυναίκες είμαστε multitasking πλάσματα όμως η επιστήμη έχει αποδείξει πως ο εγκέφαλός μας δεν λειτουργεί τόσο αποδοτικά όταν επεξεργάζεται σε πολλά διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα ενώ κουράζεται πιο εύκολα. Έτσι η προσοχή σου διασπάται και αυτό σίγουρα επηρεάζει τη δουλειά και τη διάθεσή σου.
  2. Βάζε χρονικούς περιορισμούς στα meetings σου. Ένα meeting μπορεί να σε περιορίσει χρονικά πολύ γι’ αυτό καλό είναι να θέσεις ένα χρονικό πλαίσιο. Προσπάθησε να αποφύγεις meetings στα οποία δεν χρειάζεσαι ή δεν σε επωφελούν.
  3. Δεν έχουμε όλη την ημέρα τα ίδια επίπεδα ενέργειας ούτε όλες μας οι εργασίες είναι εξίσου σημαντικές. Γι’ αυτόν τον λόγο προγραμμάτισε τις πιο εύκολες και τις λιγότερο σημαντικές για τις ώρες της ημέρας που συνήθως η ενέργειά σου πέφτει! Κάνε το αντίθετο με τις ώρες που νιώθεις πιο παραγωγική βάζοντας σε προτεραιότητα τα σημαντικότερα tasks σου.
  4. “Σπάσε” τους στόχους σου σε μικρότερους. Κατά αυτόν τον τρόπο ο όγκος εργασίας σου θα σου φανεί μικρότερος και πιο εύκολα επιτεύξιμος!

  5. Ιδανικά προσπάθησε να μην κουβαλάς τη δουλειά σου στο σπίτι. Δεν είναι πάντα εύκολο και μπορεί μια μέρα να τύχει να χρειαστεί να συνεχίσεις στο σπίτι κάποιο project. Όμως μην γίνει συνήθεια γιατί εκτός από κατασπατάληση του χρόνου σου επιβαρύνει και το άγχος σου.
  6. Προσπάθησε όταν είσαι στο γραφείο να μην ασχολείσαι πολύ με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείς να τα τσεκάρεις στα διαλείμματά σου!
  7. Mην αναλαμβάνεις συνεχώς νέα projects εκτός αν μπορείς να ασχοληθείς με αυτά χωρίς να περιορίσεις τον προσωπικό σου χρόνο.
  8. Έρευνες δείχνουν πως εάν δουλέψεις απερίσπαστα για μια ώρα και στη συνέχεια κάνεις διάλειμμα τότε είσαι γενικά πιο αποδοτική από όταν ασχολείσαι συνεχώς με διαφορετικά πράγματα και διασπάται η προσοχή σου!

Πηγή: Ergasia.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Καριέρα: Τα σημάδια που δείχνουν ότι είσαι στη λάθος δουλειά

Her News

Ιδέες για να κινητοποιήσετε τους υπαλλήλους σας

Her News

Πόσο κινδυνεύετε να χάσετε τη δουλειά σας από την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Her News