HerNews.gr
Σχέσεις

Οκτώ γρήγορα tips για να γίνεις καλή στην επικοινωνία

«Επενδύστε στον εαυτό σας. Ένας εύκολος τρόπος για να γίνετε 50% πιο πλούσιοι από ότι είστε τώρα, είναι να ‘ακονίσετε’ τις επικοινωνιακές δεξιότητές σας», έχει πει ο Warren Buffett. Η επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για κάθε μας επιτυχία.

Ο διάσημος businessman αναφέρεται τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις σωστά, δεν έχουν κανένα νόημα οι προσπάθειες σου. Ακόμα κι αν είσαι το δυνατότερο μυαλό.

Το κομβικό στην επικοινωνία είναι να μεταδόσεις αυτά που θέλεις στους άλλους.

Μερικοί άνθρωποι φαίνεται να ξέρουν πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε ένα ομαδικό περιβάλλον. Μπορούν να εκφραστούν καθαρά και να ακούν προσεκτικά χωρίς να μονοπωλούν τη συζήτηση.

Το να είσαι καλή στην επικοινωνία είναι σημαντικό για πολλούς λόγους.

Παίζει ρόλο σε κομμάτια όπως η οικοδόμηση και η διατήρηση σχέσεων, η επίτευξη στόχων, η επίλυση συγκρούσεων, η βελτίωση της παραγωγικότητας, η ηγεσία και η επιρροή στους άλλους, η πρόοδος στην καριέρα σου και η έκφραση με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ωστόσο, μην ανησυχείτε αν δεν κατέχετε φυσικά αυτή τη δεξιότητα, καθώς η αποτελεσματική επικοινωνία είναι κάτι που μπορεί να αναπτυχθεί με εξάσκηση, προγραμματισμό και προετοιμασία. 

Εδώ είναι μερικά γρήγορα tips που θα σε βοηθήσουν:

1.Ακούστε ενεργά: Εξασκηθείτε στην ενεργητική ακρόαση δίνοντας την πλήρη προσοχή σας στον ομιλητή και αλληλοεπιδράστε σε αυτό που λέει. Μερικές στοχευμένες ερωτήσεις είναι πάντα χρήσιμες- χωρίς να διακόπτεις τον άλλο.

2. Αποφύγετε υποθέσεις: Μην κάνετε υποθέσεις για το τι σκέφτεται ή αισθάνεται το άλλο άτομο.

3.Να είστε σαφείς: Εκφράστε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας ξεκάθαρα και συνοπτικά, φτάνοντας στο θέμα και αποφύγετε τη χρήση εξειδικευμένης ορολογίας ή υπερβολικά περίπλοκης γλώσσας.

4.Δείξτε ενσυναίσθηση: Δείξτε ότι καταλαβαίνετε και νοιάζεστε για τα συναισθήματα του άλλου.

5.Προσφέρετε πολύτιμες γνώσεις: Όταν μιλάτε σε μια ομάδα, παρέχετε ένα πολύτιμο «πακέτο» ή ένα σχέδιο δράσης με το οποίο οι άνθρωποι μπορούν να «εξοπλιστούν» και να το πάρουν μαζί τους φεύγοντας.

6. Επιλέξτε τη σωστή ώρα: Επιλέξτε την πιο κατάλληλη στιγμή για να μιλήσετε, για έχετε την προσοχή της ομάδας και να μπορείτε να παραδώσετε το μήνυμά σας χωρίς διακοπές.
Σε προηγούμενο άρθρο γράφαμε ότι είναι χρήσιμο να επιλέξτε μια ώρα το πρωί (όχι πολύ νωρίς), όταν το κοινό σας είναι πιο πιθανό να είναι σε εγρήγορση και δεκτικό. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να μιλάτε σε ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο, καθώς ο χαμηλός φωτισμός οδηγεί σε υπνηλία και ψυχική «ομίχλη».

7. Κρατήστε τις απαντήσεις συνοπτικές: Κρατήστε τις απαντήσεις σύντομες. Με αυτό τον απλό τρόπο δείχνετε σεβασμό για τον χρόνο των άλλων. Μην ξεχνάς: Ζούμε σε μια εποχή όπου όλοι έχουν… πολλά στο κεφάλι τους. Και πολλές δουλειές να τρέξουν μέσα στην ημέρα.

8. Να χαμογελάτε και να είστε θετικοί: Χαμογελάστε και κουνήστε καταφατικά το κεφάλι καθώς μιλούν οι άλλοι, για να χτίσετε μια θετική σχέση και να σας σέβονται όταν έρθει η σειρά σας να μιλήσετε.

Πηγή: Ergasia.gr

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Social media: Η αρνητική επίδραση που έχουν στις σχέσεις

Her News

Ποιοι είναι οι συναισθηματικά ανώριμοι άνθρωποι;

Her News

Ερωτήσεις που θέλουν να μας κάνουν οι άνδρες αλλά διστάζουν

HerNews ka