HerNews.gr
Μόδα

Μελέτη αποκαλύπτει τα πιο κοινά παράπονα καταναλωτών σε plus size ρούχα

Ενώ ο μέσος καταναλωτής σήμερα θεωρείται «plus size» -δηλαδή φοράει νούμερο 44 ΕΕ ή 18 ΗΠΑ ή μεγαλύτερο, τα ρούχα plus size παραμένουν κατάφωρα υποεκπροσωπούμενα στη βιομηχανία της μόδας.

Παρά την αγορά ρούχων plus-size που εκτιμάται ότι αξίζει πάνω από 11,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2022 και υπάρχουν 32 δισεκατομμύρια προβολές στην υπηρεσία φιλοξενίας βίντεο TikTok μόνο για «plus size», λιγότερο από το 1% μοντέλων στις εβδομάδες μόδας AW23 ήταν σε plus μέγεθος.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι οι καταναλωτές plus-size αισθάνονται υποεκπροσωπούμενοι όσον αφορά τη μόδα και αισθάνονται ότι οι ανάγκες τους δεν καλύπτονται από την άποψη των μεγεθών, του στυλ και των προτάσεων.

Η πλατφόρμα διαχείρισης χονδρικής Joor συγκέντρωσε τα μεγαλύτερα παράπονα καταναλωτών για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.

Οι ειδικοί της μόδας στο Joor πέρασαν από τα πιο προβεβλημένα βίντεο TikTok σχετικά με το θέμα, τα ανέλυσαν και συνέλεξαν τα μπιο συνηθισμένα παράπονα από καταναλωτές plus size.

Οκτώ τομείς προέκυψαν ως ιδιαίτερα προβληματικοί για τους καταναλωτές:

1. Το εύρος μεγεθών είναι πολύ μικρό

Το πιο συνηθισμένα παράπονα  ήταν ότι τα εύρη μεγεθών είναι πολύ μικρά. Σύμφωνα με την ενδυνάμωση της εταιρείας παροχής ρούχων Creative House UK, οι επωνυμίες θα πρέπει να επεκτείνουν τις σειρές μεγεθών σε 5XL ή παραπάνω. Αυτά θα πρέπει επίσης να πωλούνται στην ίδια τιμή με άλλες σειρές.

«Η μόδα είναι για όλους και η αγορά ρούχων με μεγάλο μέγεθος είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της βιομηχανίας. Οι μάρκες πρέπει να δουν μια ευρύτερη εικόνα όσον αφορά την ενσωμάτωση καθώς και το κέρδος», λέει η Joor.

2. Το μήκος και πλάτος των ρούχων δεν είναι plus size

Όταν προσθέτετε πλάτος και μήκος σε ένα τυπικό ρούχο, καταλήγετε βασικά με ένα σάκο. Αλλά όπως και κάθε άλλο σώμα, τα σώματα μεγάλου μεγέθους είναι διαφορετικά και οι διαφορετικές αναλογίες πρέπει να ληφθούν υπόψη.

«Κάθε άτομο έχει διαφορετικό στυλ και σχήμα σώματος, οπότε το styling για έναν μόνο εξαλείφει την ικανότητα των καταναλωτών να αισθάνονται σίγουροι για αυτό που φοράνε», συμβουλεύει η Joor.

3. Αξεσουάρ one size

Οι επωνυμίες και οι έμποροι λιανικής μπορεί να κάνουν μια αξιοπρεπή δουλειά στις σειρές συνθηκών και στη συνέχεια να ξεχάσουν μια σημαντική πτυχή – τα αξεσουάρ! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα αξεσουάρ one size που ταιριάζει σε όλους αναφέρθηκαν ως το τρίτο πιο κοινό πρόβλημα όταν ψωνίζουμε.
Οι εταιρείες μόδας θα πρέπει να φροντίζουν να μην έχουν αποκλεισμούς όσον αφορά τα αξεσουάρ και να επεκτείνουν τις σειρές μεγεθών για δαχτυλίδια, ζώνες και παπούτσια.

4. Έλλειψη στυλ

Ένα κοινό παράπονο ήταν ότι το στυλ και τα plus-sizes παρουσιάζονται συχνά ως κάτι το αμοιβαίο αποκλειστικό με έμφαση σε δοκιμασμένες επιλογές, όπως φλοράλ στάμπες, ρούχα που κρύβουν φιγούρες ή ξεπερασμένα στυλ.

«Για να αποφευχθεί αυτό, οι επωνυμίες θα πρέπει να στοχεύουν σε παρόμοια στυλ με άλλες σειρές αντί να δημιουργούν μια περιορισμένη επιλογή σε μεγάλο μέγεθος και να δείχνουν ότι τα μοντέρνα μοτίβα είναι εφικτά σε όλα τα μεγέθη», συμβουλεύει η Joor.

5. Έλλειψη ψηφιακών εμπειριών αγορών

Όπως έδειξε μια πρόσφατη μελέτη , οι καταναλωτές περιμένουν ότι οι τεχνολογίες όπως το AI, το AR και τα ρομπότ θα διευκολύνουν τις εμπειρίες αγορών τους στο μέλλον, ειδικά όταν αγοράζουν ρούχα.

Εικονικά αποδυτήρια, έξυπνοι καθρέφτες, είδωλα που χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα για να δείξουν πώς ταιριάζει ένα ρούχο, όλα μπορούν να ανακουφίσουν τους κοινούς στρεσογόνους παράγοντες για τους plus size καταναλωτές.    

6. Δεν εμφανίζονται μοντέλα plus-size

Δεν αρκεί απλώς να προσφέρετε μια μεγάλη γκάμα και στυλ plus-size: Αυτό πρέπει επίσης να διατίθεται στην αγορά είναι τα μοντέλα που είναι plus size. Το κατάστημα γυναικείων ενδυμάτων JessaKae με έδρα τις ΗΠΑ και το ινδικό ηλεκτρονικό κατάστημα εσωρούχων Tailor and Circus χρησιμοποιούν όχι μόνο μοντέλα σε όλα τα σχήματα, ύψη και εθνότητες, αλλά και ανθρώπους της πραγματικής ζωής με όλες τις ατέλειές τους, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες τους.

7. Διαχωρισμός συλλογών plus-size

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Plunkettresearch.com, το 68% των Αμερικανών γυναικών θεωρούνται plus size, το οποίο, σύμφωνα με το glamour.com, μπορεί να είναι ένας ξεπερασμένος τρόπος για να περιγραφεί η η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών. Ο καλύτερος τρόπος με τον οποίο οι επωνυμίες και οι έμποροι λιανικής μπορούν να αποφύγουν την αποξένωση, είναι να ενσωματώσουν τα plus sizes στις κύριες συλλογές τους.

8. Το να είσαι αυθεντικός

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, το να είναι κανείς αυθεντικός αναφέρθηκε ως ένα άλλο σημαντικό μέλημα και αυτό περιλαμβάνει το να είσαι συνεπής σχετικά με τα μεγέθη των αποθεμάτων και να μην είσαι ασαφής ή παραπλανητικός τους καταναλωτές.

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Καύσωνας: 3 tips για να ντυθείς κατάλληλα

Her News b

Ελένη Μενεγάκη: Φόρεσε το πιο στυλάτο κουστούμι για το βράδυ της Ανάστασης

HerNewskl

Victoria Secret: Οι άγγελοι της, παίρνουν γήινη μορφή!

Her News b