HerNews.gr
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Διαφήμισαν σε βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού ως σήμα κατατεθέν της πόλης την λέξη «μ@@ας»

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει βίντεο -το οποίο τώρα έχει διαγραφεί- που δημιουργήθηκε από μια ομάδα νέων για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας, στο οποίο προβάλλεται η λέξη “μ@@ας” και ο φραπές.

thessaloniki

Η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης 13/9 την ευθύνη για το εν λόγω βίντεο.

«Μια ομάδα εννεά παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» δήλωσε η Βούλα Πατουλίδου στον Status 107,7 ενώ πρόσθεσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια.

Και συνέχισε λέγοντας: «Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

Βούλα Πατουλίδου: «Το τίμημα είναι μεγάλο. Ο γυναικολόγος μου είπε ότι  είναι ανεπίτρεπτο» - ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ

«Εχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Αρα την ευθύνη την έχω εγώ», τόνισε η Βούλα Πατουλίδου.

Τέλος δήλωσε πως είναι κάτι «μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης». Ήταν «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Κακοκαιρία Daniel: Εγκλωβισμένοι 30 παραθεριστές σε ξενοδοχείο στον Άγιο Ιωάννη Πηλίου

HerNews ka

Άννα Ιβάνκοβα: Προσήχθη 35χρονος αλλοδαπός για τη δολοφονία της τρανς γυναίκας

HerNews ka

Καιρός: Έρχονται καταιγίδες και θυελλώδεις άνεμοι σήμερα Τρίτη- Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ

HerNews ka