HerNews.gr
Γνώμες

Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;

Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;

Η γενιά των παιδιών σήμερα διαφέρει σημαντικά  σε σχέση με εκείνη που μεγαλώσαμε με παράδειγμα αυτό που συνέβη στα Sephora.

Αυτή η αλλαγή δεν είναι απλώς μια παρατήρηση των baby boomers, αλλά μια αντικειμενική αναγνώριση του τρόπου που η τεχνολογία και οι κοινωνικές πρακτικές έχουν μεταμορφώσει την καθημερινότητά τους. Ενώ οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι αναμφισβήτητα επαναστατικές, η πρόσβαση των παιδιών στα social media απαιτεί προσεκτική διαχείριση, καθώς μπορεί να επηρεάσει την αντίληψή τους για τον εαυτό τους και τον κόσμο.

Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;

Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;

Ένα παράδειγμα της επίδρασης των social media στις νεότερες γενιές είναι το πρόσφατο φαινόμενο στο TikTok, όπου 10χρονα επισκέπτονται καταστήματα όπως το Sephora.

Συγκεκριμένα, το fyp έχει γεμίσει με storytimes από στιγμές στο εν λόγω κατάστημα, όπου 10χρονα συμπεριφέρονταν σαν κακομαθημένα, γεμίζοντας καλάθια με serums, μάσκες και foundations και κάνοντας λογαριασμό κάτι εκατοντάδες δολάρια/ευρώ.

@natsodrizzy these kids need to go touch some grass #sephora #fyp #sephorakids #preteens #ipadkids #ipadkidsarescary ♬ original sound – nat

Η Generation Alpha, η οποία ακολουθεί τη Generation Z, γεννήθηκε και μεγαλώνει μέσα στην εποχή των social media. Από τα πρώτα τους βήματα, βρίσκονται περικυκλωμένα από βίντεο με skincare routines και make-up tutorials. Αυτή η πληροφόρηση, από την πολύ νεαρή τους ηλικία, δημιουργεί μια φυσική ανάγκη να ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Είναι λογικό, λοιπόν, ότι αν δεν το πράττουν, μπορεί να αισθάνονται ότι παραμένουν πίσω.

Η συμπεριφορά της Generation Alpha όταν βρίσκεται σε καταστήματα όπως τα Sephora αντικατοπτρίζει μια νέα πραγματικότητα. Είναι πιθανό να έχεις γίνει μάρτυρας αυτής της συμπεριφοράς, ειδικά αν είσαι τακτικός πελάτης. Πολλοί έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους και τα κοινά στιγμιότυπα περιλαμβάνουν την ενασχόληση των παιδιών με τα πιο ακριβή προϊόντα.

Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;

Δεν ικανοποιούνται απλώς με μια βασική μάσκαρα, αλλά αναζητούν το καλύτερο προϊόν στην αγορά. Αυτό συνήθως σημαίνει ότι θα χρειαστεί να ζητήσουν χρήματα από τους γονείς τους, και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα. Σύμφωνα με νέους που εργάζονται σε αυτά τα καταστήματα, οι λογαριασμοί που δημιουργούν αυτές οι νεαρές ηλικίες είναι υψηλοί.

Το άλλο ζήτημα είναι ότι οι γονείς συχνά ξεχνούν να εκπληρώσουν το ρόλο τους (το parenting) όταν πρόκειται να θέσουν κανόνες. Η συμπεριφορά των παιδιών στα Sephora είναι το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα. Αφήνουν πίσω τους ένα τοπίο που μοιάζει με πεδίο μάχης. Σαν να γνωρίζουν ότι κάποιος άλλος θα φροντίσει να καθαρίσει το χάος που δημιούργησαν.

Sephora

Είναι ερωτηματικό πώς μπορεί να είναι το δωμάτιό τους; Μπορούμε μόνο να φανταστούμε…

Icy Makeup: Bρήκαμε το μακιγιάζ που ταιριάζει σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες για το 2024

 Aκολουθήστε μας στo Google News

Νεότερα Άρθρα

Blue Horizon: Για τον Αντώνη και για κάθε Αντώνη

HerNews ka

HisStories 14: «Για να χάσεις κάτι πρέπει να το έχεις…»

Her News b

Η αξία της συγχώρεσης – Γιατί να την εντάξεις στην ζωή σου

Her News b