Η γενιά των παιδιών σήμερα διαφέρει σημαντικά σε σχέση με εκείνη που μεγαλώσαμε με παράδειγμα αυτό που συνέβη στα Sephora.
Αυτή η αλλαγή δεν είναι απλώς μια παρατήρηση των baby boomers, αλλά μια αντικειμενική αναγνώριση του τρόπου που η τεχνολογία και οι κοινωνικές πρακτικές έχουν μεταμορφώσει την καθημερινότητά τους. Ενώ οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι αναμφισβήτητα επαναστατικές, η πρόσβαση των παιδιών στα social media απαιτεί προσεκτική διαχείριση, καθώς μπορεί να επηρεάσει την αντίληψή τους για τον εαυτό τους και τον κόσμο.
Sephora: Ήρθαν τελικά να αντικαταστήσουν τα παιδικά καταστήματα για τη Generation Alpha;
Ένα παράδειγμα της επίδρασης των social media στις νεότερες γενιές είναι το πρόσφατο φαινόμενο στο TikTok, όπου 10χρονα επισκέπτονται καταστήματα όπως το Sephora.
Συγκεκριμένα, το fyp έχει γεμίσει με storytimes από στιγμές στο εν λόγω κατάστημα, όπου 10χρονα συμπεριφέρονταν σαν κακομαθημένα, γεμίζοντας καλάθια με serums, μάσκες και foundations και κάνοντας λογαριασμό κάτι εκατοντάδες δολάρια/ευρώ.
@natsodrizzy these kids need to go touch some grass #sephora #fyp #sephorakids #preteens #ipadkids #ipadkidsarescary ♬ original sound – nat