HerNews.gr
Health

Tips για έναν καλό ύπνο

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι φαίνεται πως είναι αντιμέτωποι με διαταραχές γύρω από τον ύπνο ή απλά αντιμετωπίζουν δυσκολία να ξεκουραστούν και να κοιμηθούν όπως πρέπει. 
Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία των ανθρώπων διάβασε τα παρακάτω tips, που μπορούν να σε βοηθήσουν για έναν καλύτερο ύπνο. 

Ξεκινάμε; 

1. Αν είχες μια δύσκολη μέρα, κράτα σε ένα σημειωματάριο πριν τον ύπνο με όλες εκείνες τις ανησυχίες που έχεις πριν πέσεις στο κρεβάτι. Αφού τις αποτυπώσεις, θα τις αφήσεις κάπου και θα τις ξανά δεις το επόμενο πρωί.

2. Δοκίμασε ένα χαλαρωτικό μάθημα Yoga πριν τον ύπνο, λίγος διαλογισμός θα σου κάνει καλό και θα σε βοηθήσει να διώξεις τις τοξίνες. 

3. Η επιστήμη εγγυάται επίσης πως πρέπει να αποφύγετε την καφεΐνη μετά το μεσημέρι και να μείνετε μακριά από το αλκοόλ το βράδυ. Και τα δύο επηρεάζουν τον ύπνο με διαφορετικό τρόπο.

4. Συμμάζεψε το υπνοδωμάτιό σου λίγο πριν ξαπλώσεις. Οτιδήποτε μπορεί να σου προκαλεί άγχος ή σύγχυση καλό είναι να μην βρίσκεται κοντά σου κατά τη διάρκεια του ύπνου σου. 

 

5. Περιποιήσου τον εαυτό σου, όπως του αξίζει. Τον τρόπο θα τον κρίνεις εσύ κάθε απόγευμα. Θα είναι ένα καυτό μπάνιο ή απλά  ένα καλό βιβλίο;

6. Η θερμοκρασία του σώματος σου και υπνοδωματίου μπορεί επίσης να επηρεάσει βαθιά την ποιότητα στον ύπνο. Περίπου 17- 20°C είναι καλύτερο για τους περισσότερους ανθρώπους.

7. Τέλος, το στρώμα του κρεβατιού και το μαξιλάρι πρέπει να είναι βολικά και άνετα ώστε να μπορούμε εύκολα να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε.

 

kelly

Κέλλυ Βρανάκη

Contact me @:

Instagram: https://www.instagram.com/story_kelling/

Facebook: https://www.facebook.com/Story_kelling-929217863902546/

Νεότερα Άρθρα

Brain Fog: Τι μας οδηγεί στην “ομίχλη του εγκεφάλου” ;

Hernewsch

5 συνήθειες που κάνουν κακό στα μαλλιά μας

Her News b

Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία: Πώς θα προστατευτούμε από την έκθεση στον καπνό

Her News

Leave a Comment